Consumentenpsycholoog bij RTL Live

22 maart 2017

Hoe voorkom je miskopen? Dat was de vraag die RTL Live me stelde. De redactie nodigde me uit om dat in de studio uit te komen leggen. Ik vertelde er waarom we zo blij worden van aankopen die we spontaan doen en hoe verkopers en winkels ons slim proberen te beïnvloeden. Kijk het online terug, vanaf 35:40 zit ik aan tafel.

Contact naar aanleiding van de uitzending? Stuur me een bericht of bekijk mijn LinkedIn-profiel.

PS: met Cup Blowing ga ik uiteraard nog even oefenen

Schermafbeelding 2017-03-22 om 20.05.36

Written by Patrick Wessels

Patrick Wessels

Patrick studeerde af in Economic & Consumer Psychologie. Hij combineert psychologie met marketing. Om gelukkiger te worden van zijn eigen (aankoop)keuzes. En om anderen daarbij te helpen. Met blogartikelen hier op de site, in kranten, magazines, op radio en soms op televisie. En in zijn eigen boek: Geld maakt wél gelukkig (als je weet hoe je het moet uitgeven).

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply